2-op-reis.reismee.nl

Dag 25: Los Angeles (Beverly Hills) en terugreis

Na het ontbijt en uitchecken hebben we nog wat tijd over. We rijden eerst over Rodeo Drive (de straat waar de celebrities hun fashion inkopen doen). Zelf shoppen hier ligt een tikje boven ons budget dus daar wagen we ons maar niet aan. We hebben nog steeds tijd over en voeren op goed geluk een park in op het navigatiesysteem. Het 1e park is gesloten wegens verbouwing. We proberen er nog een en hebben geluk, dit is echt een pareltje! Het Greystone park(je) in Beverly Hills ligt heel hoog zodat je een prachtig uitzicht hebt over de stad, maar het park (meer een kasteeltuin eigenlijk) is ook supernetjes en chique.

Het is er heel rustig; duidelijk een plekje dat nog niet door toeristen ontdekt is. Het lijkt ons een prachtig plekje om te relaxen of een boekje te lezen. Er is een vijver met een flink aantal koi karpers en schildpadden, er zijn balkons en kasteeltrapjes, watervalletjes, etc.

Na een kort bezoek aan dit parkje gaan we de auto inleveren. Het is volgens de navigatie maar 20 minuten, maar de ervaring in LA leert ons dat het verkeer niet echt opschiet dus we zorgen dat we een uur voor de deadline weggaan. En da’s maar goed ook, want we doen er 50 minuten over (het was 12 km). De auto inleveren gaat super-makkelijk; nauwelijks inspectie. We krijgen een bonnetje met de begin en eindstand. Een snelle rekensom leert dat we ruim 8.300 km gereden hebben

Cool

Een bus brengt ons naar het vliegveld. Gaat ook super we kunnen meteen instappen; tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Dollar Rent-A-Car. Netjes op tijd op het vliegveld, nog een broodje en cappuccino’s van StarBucks en de dollars zijn precies op. Geen biljetje meer over! De vlucht vertrekt ook mooi op tijd.

Corine

Jullie hebben een geweldige vakantie gehad Super. Nu even lekker uitrusten.

Tot .....liefs Corine