2-op-reis.reismee.nl

Dag 14: Yellowstone

We slapen in de ‘Days Inn’ in West Yellowstone. Dit motel heeft geen donut/koffie ontbijt, maar we krijgen bonnen om te ontbijten in het restaurant ernaast. Kan tot 11:30 dus we hoeven een keer ook niet zo vroeg op te staan! We hebben qua menu geen keuzen (gebakken ei met brood en ham of bacon), maar we gaan dus met een goed gevulde buik op pad. Maar we zijn dus niet zo vroeg in het park. In Yellowstone liggen ringwegen boven elkaar, als een 8. We gaan eerst omhoog en bekijken weer allerlei bizarre plaatsen met geisers, hot pools, etc.

Het weer is prima, maar de temperatuur wisselt nogal. Op sommige plekken is het warm genoeg om in t-shirt te lopen, maar op andere plekken is een trui en jas nog wat fris.

Helaas is het laatste deel van de bovenste rondweg nog dicht, dus we moeten het hele stuk weer terug! Da’s ongeveer 2 uur terug rijden.

Op het eind van de dag hebben we nog net tijd om de Yellowstone Canyon te bekijken. Dat is een prachtige canyon waar een rivier doorheenloopt met verschillend watervallen. We bekijken wel eens stuk of 5 punten vanwaar je de canyon, rivier en watervallen kan zien.

Het is hier langer licht, en dat komt goed uit. We zijn net met het laatste beetje daglicht het park uit, rond 21:15 en gaan dan maar snel naar de McDonnalds voor een nog snellere hap.

Corine

Hay Luitjes
Jullie hebben de tijd van jullie leven zo te zien. Wij zijn vandaag terug gekomen uit Miklósi en daar heb ik heel even op internet kunnen volgen waar jullie gaan en staan. Toffe reis en veel te zien en om van te genieten.
Heel veel plezier nog en ik volg jullie op de "foto"haha
Liefs xxx Corine