Dag 8: Lake Mead, Hoover dam, Route66
08 mei 2010
🇺🇸
vanuit Verenigde Staten
Ons verblijf in Las Vegas is vanochtend ten einde gekomen. Bij een zelf-uitcheck-automaat hebben we de sleutel van de kamer achtergelaten, afgerekend en Las Vegas verlaten (maar niet na natuurlijk nog eerst een gokje te wagen, waarbij we onze laatste kleine winst verspelen. Zo gaat dat in Vegas).

Na dit stopje zijn we via de Hoover dam richting Grand Canyon gereden. Jij kunt een stukje op de oude route 66 rijden dus dat hebben we ook even meegenomen. We vonden dat wat tegenvallen. We overnachten in Flagstaff en eten ’s avonds maar weer eens burgers (we passen ons aan

Reacties
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!