2-op-reis.reismee.nl

Dag 8: Lake Mead, Hoover dam, Route66

Ons verblijf in Las Vegas is vanochtend ten einde gekomen. Bij een zelf-uitcheck-automaat hebben we de sleutel van de kamer achtergelaten, afgerekend en Las Vegas verlaten (maar niet na natuurlijk nog eerst een gokje te wagen, waarbij we onze laatste kleine winst verspelen. Zo gaat dat in Vegas).

Surprised
Onno had spoedig een nieuw koffer nodig. Dus even naar een ontzettend grote supermarkt gereden (Wall Mart Superstore). Wij hebben daar wat broodjes en beleg gekocht. Wij hebben de broodjes bij Lake Mead gegeten. Er was een leuke (maar en beetje tochtige –alles bleef wegwaaien) picknick plek. Sommigen mensen waren daar aan de bbq-en, naast iedere tafel stond een bbq. Wij zij bij het water gaan kijken: het was super helder en ijs koud.

Na dit stopje zijn we via de Hoover dam richting Grand Canyon gereden. Jij kunt een stukje op de oude route 66 rijden dus dat hebben we ook even meegenomen. We vonden dat wat tegenvallen. We overnachten in Flagstaff en eten ’s avonds maar weer eens burgers (we passen ons aan

Laughing