2-op-reis.reismee.nl

Dag 6: Las Vegas

Andrea had koffie gehaald, dus eerst rustig een kopje koffie op de kamer gedronken. Daarna op jacht naar ontbijt! Andrea had zin in broodjes van de Subway en die Subway’s zijn er hier erg veel. We hadden er gisteren nog bij een gezeten in hotel New York New York; het hotel naast ons. Dus wij daar naar toe. Een uur lopen en zoeken later (ondertussen uitgehongerd en energieloos) hadden we die Subway dus nog niet teruggevonden, en ook niet een in een ander hotel. Even om aan te geven hoe groot de hotel/casino’s zijn! Uiteindelijk een ander broodje gegeten in de MGM Grand met ongeveer 2 ons vleeswaren erop. Inclusief een kopje koffie (halve liter, burp). Daarna lekker aan het zwembad gelegen.

Het is weer snel avond; dus de volgende etensjacht. Nu met sneller succes; pizza in het Luxor. Na het eten zijn we daar naar de ‘The Boddies’ tentoonstelling geweest. Dit is een tentoonstelling van echte menselijke lichamen die een tijdje terug nog in Nederland (en ook in Hongarije) geweest is. Andrea wou er toen al naar toe en 2x gemist, maar nu is het dus in het hotel naast ons! Er is wat ophef over Boddies geweest omdat sommige mensen het respectloos vonden dat er echte lichamen gebruikt worden, maar het is juist met heel veel respect voor het menselijk lichaam opgezet. Heel leerzaam! Daarna met de taxi naar het Bellagio om de grote fonteinenshow te zien.

Volgende stop: Treasure Island voor de piratenshow. Er liggen daar 2 piratenschepen voor het hotel die een gevecht uitvoeren waarbij 1 schip zinkt.

Daarna nog even in het Venetian gekeken (waar een stuk Venetië inclusief kanalen en gondelvaarten) binnen nagebouwd is. Er zat zo te zien ook een super chique/trendy nachtclub want er stond een enorme rij hip geklede mensen.

Terug lopen naar ons hotel was weer een stevig stukje (50 min). Daar hebben we nog een drankje genomen (free coupons) en weer een gokje gewaagd. Bij Black Jack (aan een automaat) hadden we weer succes: wel $15 dollar gewonnen! Uiteindelijk was het nu 03:00 voordat we naar bed gingen…