2-op-reis.reismee.nl

Dag 5: Las Vegas

Opgestaan en een kopje koffie met een koffiekoek gehad bij Starbucks in ons hotel (er zit er een elk hotel lijkt me). Nog met koffie in onze handen (hier is een kopje koffie een halve liter) hebben wij ons eerste spel gespeeld en hebben 5 dollar gewonnen!!!

Daarna de strip en een paar hotels verkent. Ontbijt zit niet bij de prijs van ons hotel inbegrepen, dus ik eet nog een broodje bij een Subway. Andrea had genoeg aan de koffiekoek. We gaan een overdekt winkelcentrum/casino in en zien daar een watershow (fontein op muziek), en een stukje waar het regent (komt uit het als lucht beschilderde dak). Nog wat hotels/casino’s gezien en toen terug naar de onze om lekker aan het zwembad te liggen.

’s Avonds hebben we lekker gegeten bij een restaurant in ‘tropical rainforrest’ stijl waarna we naar de Stratosphere tower gegaan zijn. Een flinke toren (metertje of 300) vanwaar je een prachtig uitzicht over Vegas hebt.

En bovenop de toren kun je idiote ‘rides’ doen, bv een soort achtbaan karretje dat over de rand schiet en dan eens stuk naar beneden valt of rondjes draaien in een stoeltje. No thanks! Daarna weer terug. Ondanks dat we de monorail genomen hebben, hebben we enorm veel gelopen. Het is gewoon enorm groot hier. 01:45 zijn we terug in het hotel.

mama

Jullie moeten wel in goede konditie zijn, want wat lopen jullie veel. Nou van die 5 dollar kon je lekker feestje geven,maar wel leuk. En Onno. smaakt die koffie nou ook, veel he zo'n grote beker. En die toren , dat zal mooi geweest zijn... wat genieten jullie. Ik ben blij dat er een foto van jullie samen opstaat. Dag andrea en onno liefs van ons.