2-op-reis.reismee.nl

Dag 1: Reis en LA

Zo. We zijn er. Stevig stukje vliegen (kleine 11 uur). Maar prima service aan boord (KLM): het eten was best lekker en je had een persoonlijk video entertainment systeem met muziek, films en spelletjes. Genoeg nieuwe films ook, dan gaat de tijd een stuk sneller!

Laughing

Oh ja, dit weblog hadden we bijna niet bij kunnen werken, want in alle haast was ik 's morgens de voeding van de laptop vergeten! Maar gelukkig.. op Schiphol een andere kunnen kopen (voor de hoofdprijs van €70,-!

Undecided

Bij de douane op het vliegveld moesten we idioot lang wachten. Het vliegveld zag er uit alsof het uit de jaren 60 was. Niet echt modern dus. Na ongeveer 2 uur wachten waren we eindelijk aan de beurt. Maar we mochten niet samen omdat we niet getrouwd waren. Ik had een hele norse douanier die alles moet weten: hoe lang blijf je. Waar ga je naar toe? Laat je reisplan eens zien, etc. Affijn, even later waren we er toch doorheen en op naar de bus die ons naar het verhuurbedrijf bracht!

Bij Dollar rent-a-car waren we snel klaar. Er werd wel flink gezeurd over extra verzekeringen, maar daar was ik al op voorbereid. Buiten mochten we uit het vak met auto’s uit onze klasse uitkiezen welke we wilden; en de door mij zo begeerde Jeep Grand Cherokee stond er nog !

Twee zelfs, een zwart en een zilver-grijze. Die laatste hebben we gepakt. Half uurtje later waren we bij ons hotel.

Even gedoucht, en daarna zijn we naar de walk of fame geweest:

wat geshopt en naar het Chinese Man’s theatre. Het is hier nu nog maar kwart voor 9, maar voor ons is het kwart voor 6 ’s ochtends en we gaan dus lekker naar bed.

Weltrusten!

mam

Fijn dat alles goed is gegaan. Mooie stoere auto hebben jullie. leuk hoor dat je jullie zo kunt volgen, nou slaap maar lekker, de vakantie is begonnen spannend, liefs Mam en Ben.